diumenge, 9 de juny del 2013

VALORACIÓ DEL BLOG

Quan a principi de curs es va comentar a classe que havíem de fer un blog  vaig quedar un poc angoixada, ja que jo mai havia fet res d’això i em semblava un tant difícil.
En un primer moment com he dit em vaig espantar-me, quan vaig començar a fer-lo em vaig espantar encara més, ja que no entenia res, però en pocs dies de mirar la pàgina, fer proves, intentar entendre que era el blog... tot va anar genial i per un  moment vaig aturar-me a pensar i vaig dir: quina gran idea fer un blog!
A dia d’avui, domin bastant bé el blog i estic molt contenta d’haver après a fer blogs amb les seves entrades i comentant les competències treballades (cosa que tampoc mai havia treballat).
El blog l’estic utilitzant per aquesta assignatura però crec que serà una eina que seguiré utilitzant ja que em sembla molt útil per mostrar experiències com a mestres i és una manera de renovar-se amb les noves tecnologies i, que a la vegada, ens dona l’oportunitat de reflexionar amb les entrades que feim amb el blog, i sobretot de pensar amb les competències, cosa que un principi va ser un poc difícil, però que a dia d’avui crec que ja se utilitzar millor.
El temps que he dedicat durant aquests mesos al blog ha estat molt, però degut a les altres assignatures i al treball que tenc com a estudiant no li he pogut dedicar tot el temps que m’hagués agradat i és per això que em faria moltes ganes que aquesta “experiència ” amb el blog no acabés aquí i poder continuar escrivint en ell, treballar molt i dedicar-li temps.
Gràcies a la tasca realitzada amb el blog conegut l’existència de molts d’altres i que molts d’ells són molt interessants i que poden ajudar-me per una futura feina i formació.
Per finalitzar volia dir que durant la meva etapa com a estudiant mai havia consultat cap blog per saber més d’algun tema, cosa que a partir d’ara no dubt que faré ja que amb molts d’ells he après que es pot aprendre molt.

 
 
Les competències treballades amb aquesta entrada són la 1.2 (ja que amb això he reflexionat en com és de bo el blog per tenir una bona actuació preofessional) i 2.4 (ja que he reflexionat amb el meu propi porcés d'aprenentatge)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada